زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 4:27 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 168
نویسنده پیام
eft آفلاین



ارسال‌ها : 18
عضویت: 15 /5 /1391
سن: 22
معرفی مجله ها
مدتی است که می خواستم تعدادی از مجله های خوب را که می شناسم معرفی کنم البته برای بچه مذهبی ها فرق نمی کند که مجله سیاسی باشد ، تاریخی باشد ، هنری باشد ، فرهنگی باشد، هرچه می خواهد باشد باشد، فقط باید بوی خدا بدهد به بیان بهتر به قول استاد طاهرزاده باید عالم دینی ما را تقویت کند (رجوع کنید به سه گانه استاد) نکته دوم اینکه خود من هم ، همه صفحات این مجلات را نمی خونم یه بار از اول تا آخر مرور می کنم سرفصل های قشنگش توی ذهنم میمونه بعد شروع میکنم به خوندن اون صفحه ها .

● ویژه نامه ها : روزنامه های جوان ، وطن امروز (فکر کنم دیگه چاپ نمیشه) ، کیهان ، پرتو ، 9دی ، یالثارات ، عبرت ها و رسالت روزنامه های راستی هستند و روزنامه های جمهوری اسلامی ، اطلاعات ، آفتاب ، شرق ، تهران امروز ، ابتکار ، اعتماد و مردم سالاری چپی هستند و همشهری و جام جم هم فقط هستند و روزنامه ایران هم که انحرافی هستند بنابراین چشم و گوش بسته و با دل صاف و ساده هر روزنامه ای را نخوانیم ، بعد هم بگیم: "عجب! مملکت اینجوره ، مملکت که لنگ و پاچش هواست". قبل خوندن هر روزنامه یا مطلبی اول بفهمید مال کجاست؟ کدوم طرفیه؟ نویسنده اش کیه؟ پشت هر مطلب هزاران انگیزه و عقده نهفته است . بگذریم می خواستم بگم روزنامه جوان و 9دی و همشهری و جام جم ویژه نامه های خوبی چاپ می کنند البته روزنامه ایران قبل از اینکه چپ کنه و به دست گروه انحرافی بیفته ، ویژه نامه رمز عبور 2 را منتشر کرد که توصیه می کنم حتما گیر بیارید و بخونید رمز عبور یک را خودم هم پیدا نکردم 3 و 4 و 5 هم بدرد نمی خورد .

● فرهنگ پویا (وابسته به موسسه امام خمینی؛ آیت الله مصباح) : مطالب خوبی داره گرچه گرافیک مجله خوب نیست ولی باعث افزایش بینش سیاسی می شود .

● ماهنامه همشهری آیه ( وابسته به شهرداری تهران) : اوایل ؛ اسمش رو که می دیدم فکر می کردم از این مجله های مزخرف مذهبیست که فقط بلده ... ( استغفرالله ) اما واقعا مجله خوبی است با گرافیک خوب و مطالب متنوع .

● فصلنامه یاد آور : که به حوادث تاریخی دوران معاصر می پردازد (پیرامون انقلاب) چیزهایی که کمتر گفته شده و قرار هم نیست در رسانه های عمومی مطرح شود .

● کیهان فرهنگی : مجله مورد علاقه من است که سراغ شخصیت های علمی ، فرهنگی ، دینی می رود و با آنها مصاحبه می کند که می تواند سرمشق زندگی ما باشد البته شماره های ابتدایی آن مورد نظر من است یعنی از سال های 63 به بعد که با شهریار ، قلمسیاه و .. مصاحبه کرده است گرچه نویسندگان اولیه این مجله یکیشون فوت کرد یکیشون شهید شد و چندتاشون هم اونور آب هستند . اسکن شده این مجله را می توانید در سایت www.noormags.com پیدا کنید .

● مجله خط امام ( وابسته به نهاد رهبری) : که ظاهرا در دانشگاه ها توزیع می شود به تازگی منتشر شده و امیدوار کننده است .

● مجله پلاک هشت ( وابسته به مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس) : مجله نسبتا خوبیست و توش مطالب جالبی پیدا میشه .

● هفته نامه همشهری جوان ( وابسته به شهرداری تهران) : خود من اهل اینجور مجله ها نبودم ولی فعلا گرفتارش هستم و هر هفته می خرم برای اطلاعات عمومی و سرگرمی خوب است .

● شاهد یاران (وابسته به بنیاد شهید) : مجله ای بسیار قوی و در حد یک مرجع هست که به معرفی بزرگان جهان اسلام می پردازد فرق نمی کند ایرانی لبنانی افغانی ... تنها مرور عکس های این مجله هم جالب است چه برسد به مطالبش .

●مجله پنجره را خودم دوست ندارم ( گرچه سیاسی هستم ) مجله مثلث را بررسی نکرده ام علاقه ای هم ندارم بررسی کنم مجله هایی مثل بیداری اندیشه مال چپی ها است گرچه به شخصیت هایی مثل دکتر شریعتی و امام موسی صدر می پردازد اما به همه این ها جهت دار می پردازد اینجاست که چشم و گوش بسته نباید هر چیزی را بخوانیم .

● جادارد از شماره های اول مجله گل آقا یاد کنیم که در دهه های سخت شصت ، لبخند را بر لب مردم می نشاند رو جلد یکی از شماره های همون وقت در مورد جبهه نوشته بود : جگر شیر نداری؛ سفر عشق نرو البته دی وی دی کل مجلاتش منتشر شده بود که فعلا نایاب است.

همچو گل های بهاری رویتان پرخنده باد

امضای کاربر :
No pain : No gain

نا برده رنج گنج میسر نمی شود / مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد
شنبه 28 مرداد 1391 - 13:32
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | معرفی مجله ها | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS